UDOSTĘPNIJ

A Caring Chorus

Filmik “A Caring Chorus” zdobył sporą popularność przez wsparcie dla chorej nauczKleenex ycielki z wyższej szkoły muzycznej. Marketing niestety pojawia się i w takiej produkcji, ponieważ akcję zrobiła firma zajmująca produkcją… chusteczek higienicznych Kleenex Brand. Na odcinku możemy zobaczyć, jak uczniowie śpiewają piosenkę i rytmicznie tańczą na szkolnym korytarzu. Przed nimi stoi chora na raka nauczycielka, która natychmiast zaczyna płakać. “Wszyscy mamy głos w środku, a najlepsi nauczyciele pomagają nam go znaleźć. Jedna grupa studentów stworzyła występ tak, aby ich nauczycielka chóru nigdy nie ich zapomniała.” Bardzo dużo osób uważa to za “fake”, reklamę, natomiast większość anglojęzycznych użytkowników sieci nie widzi w tym problemu komentując: “Sees video on feed, Watches video, Pauses video, Starts crying, Grabs kleenex, Continues watching…”. Polscy widzowie bardziej przejęli się faktem i nas ten materiał nie wzruszył, a bardziej poirytował.